„A hatékony nyomdai megoldások szállítója.”
e-Print HU e-Print EN e-Print DE

Megrendelői regisztráció

Amennyiben folyamatosan mért nyomdai piactérről kíván versenyképes ajánlatokat kapni gyártandó termékeire, akkor regisztráljon ingyenesen weboldalunkon.

Kivitelezői regisztráció

Bárki, aki regisztrálja magát rendszerünkbe, egy valós, több száz millió Ft-os forgalmat lebonyolító piac szereplőjévé válhat, ahol több mint 2.000 vásárló (Megrendelő), és csaknem 150 eladó (Kivitelező) található.

Anyagleadás, anyagfogadás

A problémamentes munkavégzés érdekében, kérnénk az alábbi feltételek figyelembe vételét anyagleadásnál.

Grafikai szolgáltatásunk

Hogyan tud mindig kreatív terveket biztosítani az Ön számára egy grafikus?

Adatvédelem

Az e-print.hu hálózathoz tartozó oldalakon feladott ajánlatkérésekben a kapcsolattartó nevét és elérhetőségét az ajánlatkéréssel egyidőben tároljuk adatbázisunkban

Árajánlatkérésének fogadása

Megkeresése fontos számunkra, az alábbi pár sorban szeretnénk segítséget nyújtani abban, hogy árajánlatkérésére mihamarabb korrekt és kedvező feltételekkel tudjunk reagálni.

Nyomdai segélyszolgálat

Töltse ki az űrlapot és kollégánk hamarosan felkeresi Önt a megoldással.

Megtakarítási kalkulátor

Szeretné pontosan látni a várható megtakarítás mértékét?
Töltse ki az űrlapot!

Panaszkezelés

Az e-Print Magyarország Zrt. elhivatott célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel.

Hasznos információk

Megrendelői regisztráció

Amennyiben folyamatosan mért nyomdai piactérről kíván versenyképes ajánlatokat kapni gyártandó termékeire, akkor regisztráljon ingyenesen weboldalunkon. Garantáljuk, hogy rajtunk keresztül több mint 150 kivitelezőt ér el a nyomdaipar minden ágazatából, de kapcsolatban csak eggyel lesz, VELÜNK.

Miért érdemes még nálunk regisztrálni? Azért, mert:
  • törekszünk a költséghatékonyságra innovatív megoldások bevetésével,
  • nincs kapacitás korlátunk, mivel minden szegmensben több kivitelezővel dolgozunk,
  • nincs méret akadály, a legkisebb mérettől a legnagyobbig nyomunk,
  • nincs mennyiségi nehézségünk, akár az 1 darabtól, a sok millióig késztjük el nyomdatermékeit,
  • minden nyomdai területet folyamatosan mérünk, minősítünk, így biztosítjuk a kiemelkedő minőséget,
  • szolgáltatási palettánk szeleskörben tudja kiszolgálni bármely igényét, legyen digitális, ofszet, rotációs, esetleg flexo-, szita-, vagy tamponnyomás,
  • mi nem csak a hagyományos nyomdatermékeket ismerjük és gyártjuk, hanem a különleges produktumokat is,
  • van elképzelése, de nincs megfelelő grafikai háttere, mi azt is biztosítjuk.

Nálunk nincsenek határok, lehetetlenek, létezhet olyan nyomdatermék, amit még nem gyártottunk, de azt
  • vagy nem találták még fel.
  • vagy éppen Ön fogja megrendelni.

Tegyen próbára minket, regisztráljon és kérjen most aktuális nyomdatermékére ajánlatot.





Kivitelezői regisztráció

Köszönettel vettük regisztrációs érdeklődését az e-Print Magyarország Zrt. kivitelezői adatbázisában. Az e-Print Magyarország Zrt. által működtetett B2B rendszer teljes jogú tagjaként Önnek lehetősége nyílik számos szolgáltatás és információ díjmentes használatára, melyek a következők:

  • Folyamatosan megküldjük a hozzánk beérkező azon termékek árajánlat kérését, amelyek kivitelezését Ön előzetes egyeztetés után vállalja,
  • Folyamatosan megküldjük az Ön által küldött árajánlat és az azonos munkára beérkezett legjobb árajánlat viszonyát,
  • Megrendelések biztosítása a beérkezett árajánlatok alapján,
  • Folyamatosan elérhető statisztikai adatokat biztosítunk, amely alapján könnyedén megítélheti kapcsolatának hatékonyságát az e-Print Magyarország Zrt.-vel, illetve értékelheti saját vállalkozásának termékcsoportonkénti árszínvonalát a konkurens vállaltokhoz képest.

Amennyiben úgy érzi, hogy az általunk felkínált szolgáltatást igénybe szeretné venni, kérjük töltse ki az alább elérhető űrlapot. A kitöltés közben lehetősége szerint minél több hasznos információt adjon meg, így segítve munkánkat és az Önnel való kapcsolattartást. A kitöltést követően kérjük olvassa el az általános szerződési feltételeinket tartalmazó dokumentumot, melyet megtalál weboldalunk alsó menüpontjában. Kollégáink hamarosan értesítik Önt, hogy regisztrációja sikerült és az általunk ismertetett szolgáltatások teljes jogú felhasználója lett.





Anyagleadás, anyagfogadás

A legfontosabb célunk – és ezért dolgozunk minden nap – hogy az Ön munkája olyan legyen, amilyennek elképzelte. A gyártási folyamat első része, és egyben az egyik legfontosabb eleme, a grafikai anyagok feldolgozása a nyomdai folyamatoknak megfelelően. Ebben a fázisban dől el, hogy valóban olyan terméket fogunk-e legyártani, amivel mindketten elégedettek leszünk, vagy sem. A vállalatunknál dolgozó kollégák mindent elkövetnek annak érdekében, hogy a gyártáshoz szükséges grafikai állományokat biztosítsák, de ebben Önök is sokat segíthetnek, azzal, hogy a grafikát abban a formátumban adják le, amiből úgy tudunk dolgozni, hogy végül egy valóban szép termék készülhessen.

Gyártás megkezdése előtt minden grafika ellenőrzésre kerül részünkről, ahol ellenőrizzük többek között a:
  • Megfelelő színek alkalmazását,
  • Megfelelő méret betartását,
  • Megfelelő képfelbontás(ok) alkalmazását,
  • Nyomdai segédjelek, elemek meglétét (vágójel, kifutó, stancrajz, stb)

A problémamentes munkavégzés érdekében, kérnénk az alábbi feltételek figyelembe vételét az anyagleadásnál. Az Önöknek dolgozó grafikusoktól a következő módon és szerkezetben kérjék a grafika leadását (egyik kérésünk sem kerül plusz költségbe, döntően beállítási feladatok).

File-formátum:
Composite PDF

PDF-verzió:
PDF 1.3–1.5

Felbontás:
300 dpi (dot per inch; 300 képpont van 1 inchen)

PDF-készítés:
Distiller-rel PS-ből
Ez azt jelenti, hogy fájlba nyomtatást követően, ami egy postscrip állományt jelent (.ps), az Adobe Acrobat Distiller szoftver segítségével disztillálni kell egy PDF fájlként. Ezt nevezzük valós PDF állománynak. Az így készült anyagnak van a lehető legkisebb esélye arra, hogy hibás legyen.

Exportált vagy csak simán mentett PDF fájlok nem valós PDF állományok. Ezáltal sok, előre nem látható hibát generálhat, ami esetleg csak nyomtatásnál, rosszabb esetben a késztermék kézbe vételekor derül ki.
Leggyakrabban a betűkkel illetve a különböző effekteket tartalmazó grafikai elemekkel szokott gond lenni (pl. szétesett betű, hosszú ékezetes karakterek helyett más jelenik meg, hiányzó áthatás, rosszul megjelenő effektet kép, stb.).
(Közvetlenül készített PDF-et csak a megrendelő saját felelősségére fogadunk el, így pl.: PDF Library, QuarkXpress PDF, Corel Engine, Quartz, PDF Maker, stb.)

Színek:
Composite CMYK
csak is kizárólag a CMYK (szubsztraktív, vagy kivonó színkeverés) színmódú anyagok a megfelelőek. Kivételt képeznek az úgynevezett direkt színes anyagok ahol a színképzés nem a négy nyomdai alapszínből (Cyan, Magenta, Yellow, Key-Black) keverődik ki, hanem egy előre kikevert színből (direktszínből) történik. Az esetek többségében a direkt színek használata többlet költséggel jár. Ha minőségében megfelel a négy színes nyomtatás, akkor a direkt színt be kell bontani a négy nyomdai alapszínre (CMYK). Itt azonban megjegyezendő, hogy sok direkt szín nem reprodukálható CMYK színtérben. – RGB színű anyagokat nem lehet ofszet technológiával előállítani! Ez az egyik leggyakoribb hiba a leadott anyagokban.

Direktszínek (spot colors) alkalmazása esetén kérjük, ügyeljen arra, hogy a feltöltött PDF-ben kizárólag azok a színek legyenek direktszínként feltüntetve, amelyeket valóban direktszínként is kívánja nyomtatni!

Kifutó fogalma és alkalmazása
Úgynevezett kifutót kell alkalmazni minden olyan esetben mikor egy grafikai elem a vágott méret széléig ér. Erre azért van szükség, mert nyomtatás úgynevezett ívekre történik és utólag (nyomás, fóliázás, tűzés, stb.) végeznek pontos méretre vágást. Tehát ha például egy szórólapon van kép, ami a lap széléig ér, akkor azt a vágott méreten „túl kell futtatni”. Ezt úgy kell elképzelni, mint ahogy az asztalon is túllóg a terítő. Ez a képrész a kötészeti feldolgozás során levágódik, tehát úgy kell megválasztani, hogy ne essen le lényeges rész. Ugyanígy kell eljárni flekk vagy bármely más design elem használatakor.
  • A kifutó mértéke minimum 3 mm.
  • Kifutó hiányában előfordulhat, hogy vágás mentén fehér, vagyis nyomatlan rész lesz a vágott kész anyagon.
  • Ugyanebből az okból kifolyólag (nyomási és vágási pontatlanság) nem ajánlott lényeges grafikai elem, szöveg elhelyezése a vágástól számított 3 mm-en belül.

Vágójel, hajtási jel
A vágott méretet jelző vékony vonal. Vágójelre illetve a hajtási jelekre (ha hajtott anyagról van szó) minden esetben szükség van. Így egyértelműen megadható a vágott méret, félreértések nélkül. Érdemes a vágójelet minimum a kifutó méretével megegyező távolságra helyezni a vágott mérettől.
  • Paramétere általában 0,2 mm vastag és 3-5 mm hosszú, regisztráció színű (minden színt 100%-ban tartalmazza).
  • Ezeket a jeleket legtöbbször az alkalmazott program helyezi fel automatikusan (választható), az általunk megadott adatok alapján.

Fontok kezelése
A fontok komplett beágyazása a PS és PDF-állományba igen fontos, kérjük, ezt maradéktalanul végezze el!
A System fontok alkalmazását kerülje, mivel sok esetben nem, vagy nem megfelelően ágyazódnak be (ez igen komoly hibaforrás)!
Ügyeljen a fekete szöveges elemek valóban fekete (egy színcsatornát tartalmazó) előkészítésére, illetve a negatív szövegrészek megfelelő betűméreteire, mert legkisebb papírnyúlás, vagy passzerhiba esetén a szövegrészek körvonalai bizonytalanná válhatnak!

Oldalak kezelése
A PDF fájlok tetszőleges oldalmennyiséget tartalmazhatnak. Oldalpáros tördelés esetén Post-Script íráskor a “Spreads” beállítást kérjük kikapcsolni!
Többoldalas kiadványok esetén az oldalakat egy állományban, egymást helyesen követő, folyamatos oldalakban készítsék elő!
Tördeléskor az oldalméret egyezzen meg a vágott mérettel, a kifutó (bleed) 3-5 mm lehet. Ezt a kifutót (bleed) a PostScript készítésekor ne felejtsék el bekapcsolni és a kész PDF-en oldalanként ellenőrizni.
Kérjük, az oldalak tartalmazzák a szükséges vágójeleket, regisztrációs jeleket, file-információkat!

Stancolt kiadványok
Stancolt kiadványok előkészítése során a stancrajzot rakhatják külön színként a grafikára, kerülhet külön oldalra és külön fájlba is. Minden esetben vektoros (ne raszteres) legyen, és ha nem rakják rá a grafikára, hátterét tegyék átlátszóvá, ne maradjon fehér.
Ha külön színként helyezik a grafikára, színe legyen a garfikában nem szereplő bármilyen valós (pl. Pantone) szín, ne a gép számára nem értelmezhető (pl. „stanc”) fantázianév. Gondoskodjanak arról, hogy a rajz vonalai felülnyomásban legyenek (ne üssék ki a hátteret).
Ha külön fájlban küldik, azon is legyenek a grafikával megegyező helyen vágójelek. Ezek hiánya hibás pozícionálást eredményezhet. Ha a grafika kompozit PDF-ben érkezik, a stanc is legyen kompozit.
Külön oldalon vagy fájlban történő küldés előtt helyezzék a stancrajzot a grafikára, és ellenőrizzék a pontos illeszkedést (pl. a hajtások egybeeseknek-e a tónushatárokkal, nem vágódik vagy hajtódik szöveg), és hogy van-e körben mindenhol 2-3 mm kifutó. Ezt az illesztési próbát nézőképként akár el is küldhetik nekünk.

Transzparenciák:
High Resolution

ANYAGLEADÁS
Az állományokat CD-n, DVD-n, USB-drive-on, illetve E-mail-ben és FTP-n tudjuk fogadni. FTP-vel való feltöltés esetén egyszeri és állandó jelszavas feltöltési lehetőség áll rendelkezésre.
A nyomdai kivitelezést megrendelő céggel kapcsolatos kérdésnél megbízóját írja be, akit az anyag beérkezéséről értesítenünk kell. A regisztráció végeztével szerverünk azonnal megadja ideiglenes felhasználónevét és jelszavát, amellyel kapcsolatba léphet az ftp://e-print.hu című szerverünkkel.
A feltöltött állományok, illetve a megrendelés mellé kérjük fekete-fehér printet és/vagy forgatót mellékelni, amely a végső PDF-file-ról készült!

Kérjük, adják át grafikusuknak a fenti leírást, így előreláthatóan egyértelmű, és nyomtatásra alkalmas grafikát kapunk.

Amennyiben azt tapasztaljuk, hogy valamely paraméter alapján a gyártási minőség veszélyeztetett, mindenképpen felvesszük Önökkel a kapcsolatot, annak érdekében, hogy a lehető legjobb alapról indulhasson a gyártás. Kérjük, ne tekintsék ezeket a visszajelzéseket nyűgnek, vagy kukacoskodásnak. Az esetek többségében mi is el tudjuk végezni az esetlegesen kért változtatásokat, de miért dolgozzunk kétszer, és fizetessük meg Önnel a korrekció költségeit, ha már egyszer egy grafikusnak Ön már ezt kifizette?



Grafikai szolgáltatásunk

HOGYAN TUD MINDIG KREATÍV TERVEKET BIZTOSÍTANI AZ ÖN SZÁMÁRA EGY GRAFIKUS?

Mennyivel hatékonyabb lenne az Ön ügyfél kommunikációja, ha a grafikus folyamatosan új, kreatív ötletekkel, megoldásokkal támogatná az Ön projektjét! Amint tudjuk a grafikus is csak egy művész ember, akinek van egy saját stílusa...
De mi történik, ha 5, 10, vagy akár több grafikus egymástól függetlenül dolgozik az Ön projektjén? Hányféle megközelítésben, hányféle különböző megoldásokkal támogatnák Önt?
Mennyire tudná kihasználni ezt a lehetőséget?

Próbálja ki most!

Olyan egyedi lehetőséggel élhet, melyről csak az e-Print Magyarország Zrt., és az e-Print Grafikai Stúdió Kft. ügyfelei kapnak tájékoztatást.

Íme a lehetőség:

Az e-Print Grafikai Stúdió Kft. tulajdonosai olyan egyedülálló rendszert alakítottak ki, ahol az Ön által elképzelt grafikai munkára minimum 20 kvalifikált grafikus várja, hogy tervét, a mellékelt tervezési folyamat alapján bemutassa:
  1. Felkérés grafikai projekt elvégzésére,
  2. Az e-Print Grafikai Stúdió Project Leadere személyesen felveszi Önnel a kapcsolatot, és pontosítja a feladatokat,
  3. A pontosított feladatot megküldi a rendszerünkben nyilvántartott, kvalifikált grafikusok részére,
  4. Grafikusok megküldik terveiket, melyből a Project Leader megküldi a 3 legjobbnak ítélt tervet,
  5. A kiválasztott tervet megvalósítja a tervet bemutató grafikus,
Milyen érzés lenne, ha több mint 20 grafikus csak az Ön kreatívját szeretné megvalósítani, és minden esetben új megközelítésben látná viszont projektjeit?
Most nem tetszési garanciával!
Csak azt a grafikát kell kifizetni, amelyik tetszik, ha egyik tervünk sem nyeri el a tetszését, egyáltalán nem kell fizetnie!



Adatvédelem

Az e-print.hu hálózathoz tartozó oldalakon feladott ajánlatkérésekben a kapcsolattartó nevét és elérhetőségét az ajánlatkéréssel egy időben tároljuk adatbázisunkban, az ajánlatkérő adatai megadásával, legyen az személyes kontaktus, e-mail levelezés, vagy önkéntes rögzítés, hozzájárul, hogy kereskedelmi céllal ajánlatainkkal, hírleveleinkkel megkeressük őt, kérésére töröljük, és továbbiakban nem küldünk részére megkereséseket.

Az info@e-print.hu címen az ajánlatkérő bármikor kérheti elérhetőségi adatainak a korábbi törlését is. Az ajánlatkérő a feladást követően a részére küldött hírlevélben található linkre kattintva bármikor kérheti, hogy továbbiakban adatait ne használjuk fel.

Az elérhetőségi adatokat az ajánlatkérés címzettjein kívül harmadik félnek nem adjuk ki. Az elérhetőségi adatokat nem tartalmazó ajánlatkérés szövegét statisztikai, és piackutatási célból az ajánlatkérés határidejének lejárta után is tároljuk. Az elérhetőségi adatokat nem tartalmazó ajánlatkérések szövegét marketing célból a hálózathoz tartozó oldalakon is közzétehetjük.

A hálózat tagoldalain regisztrált vállalkozások kapcsolattartójának nevét, e-mail címét és telefonszámát tároljuk, de sem az ajánlatkérőknek, sem harmadik félnek nem adjuk ki, amennyiben azok nem szerepelnek a vállalkozás által feladott hirdetésben. A regisztrált vállalkozás bármikor kérheti adatainak törlését az e-print.hu hálózat adatbázisából. Kivételt jelentenek ez alól a vállalkozás számlázási adatai (amennyiben ezeket korábban megadta), és azok az adózáshoz szükséges nyilvántartások részét képezik. Törlési kérelem esetén az adatokat először adatbázisunkból, majd kilencven nap elteltével adatbázisunk biztonsági mentéséből is töröljük.



Árajánlatkérésének fogadása

Megkeresése fontos számunkra, az alábbi pár sorban szeretnénk segítséget nyújtani abban, hogy árajánlatkérésére mihamarabb korrekt és kedvező feltételekkel tudjunk reagálni.

Árajánlatkérése abban az esetben optimális, ha:
  • szerepel benne az Ön és az ajánlatkérő cége teljes neve, címe,
  • szerepel benne a telefonszáma, levelezési címe, e-mail elérhetősége,
  • a gyártandó termék tehcnikai paraméterei, amely alapján kalkulációnkat elvégezhetjük,
  • van olyan része az ajánlatnak, amely nehezen, vagy félreérthetően paraméterezhető, kérjük írja le pár sorban hogyan gondolja.

Amennyiben sikerült Megrendelőként regisztrálnia nálunk, akkor az ajánlatkérés menüpont alatt segítségére van űrlapunk, melyben minden olyan paramétert feltüntettünk, amely megadása esetén árajánlatunk értékelhető lesz.



Nyomdai segélyszolgálat

Töltse ki az alábbi űrlapot és kollégánk hamarosan felkeresi Önt a megoldással.

Név: *
Cégnév: *
Város:
Irányítószám:
Utca, házszám:
E-mail cím: *
Telefonszám: *
Kérdés / kérés leírása: *




Megtakarítási kalkulátor

Amennyiben megtiszteli részvénytársaságunkat megrendelésével a következő megtakarításokra számíthat:
  • Nagyobb beszerzési körből származó előny: 10-15%
  • Szakismeretünk átadásából származó előny: 5-10%
Szeretné pontosan látni a várható megtakarítás mértékét?

Töltse ki az alábbi űrlapot!
Nyomdaipari termékekre költött éves költség: Ft/év
Termék megoszlás:
Könyv, prospektus: %
Szórólap: %
Boríték, tasak: %
Leporelló: %
Direct Mail: %
Plakát: %
Matrica: %
Egyéb: %
Az Ön cégénél hány fő foglalkozik a nyomdaipari megrendelésekkel (árajánlat kérés, grafikai munka jóváhagyása, kivtelezési ellenőrzés, logisztikai feladatok)?
Fő   




Panaszkezelés

Tisztelt Partnereink!

Az e-Print Magyarország Zrt. elhivatott célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés, legyen az pozitív vagy akár negatív, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

A panaszok, kritikák megfelelő kezelése érdekében az alábbi panaszkezelési elveket és gyakorlatot követjük:

  • A hozzánk beérkezett kritikák és panaszok fokozott figyelembevételével törekszünk arra, hogy Ügyfeleink érdekében javítsuk szolgáltatásaink és termékeink minőségét, s elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan növeljük Ügyfeleink elégedettségét. Ehhez panaszaik orvoslása is hozzájárul.
  • Panasz-ügyintézési eljárásunk garantálja, hogy minden panaszt alaposan, elfogulatlanul és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljunk, az Ügyfélnek minden esetben megfelelő választ adjunk, és a megalapozott panaszokat minél gyorsabban orvosoljuk. Centralizált panaszkezelést működtetünk, ahol munkatársaink kiemelt figyelemmel járnak el az észrevételezések rendezése kapcsán.
  • Ehhez az is hozzájárul, hogy Ügyfeleink panaszát – amikor csak lehet – már az első kapcsolat szintjén kezeljük, hibáinkat javítjuk. Ha az ügy bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, akkor Ügyfeleinket az ügyintézés során is igyekszünk tájékoztatni arról, hogy a panaszkezelési folyamat hol tart, és mikorra várható végső válaszunk.
  • Bár az erre vonatkozó jogszabályok 30 napot biztosítanak a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, mi mindent megteszünk, hogy Ügyfeleink az egyszerűbb esetekben ennél lényegesen rövidebb idő alatt választ kapjanak.
  • Ügyfeleink visszajelzéseinek fogadására minden kommunikációs csatornát elérhetővé teszünk, hogy véleményüket minél könnyebben, egyszerűbben és gyorsabban kifejthessék élőszóban, telefonon, e-mailben, vagy levélben.

Észrevételeiket, panaszaikat az alábbi módon juttathatják el hozzánk:

Személyesen: A véleményeket és észrevételeket kollegáink meghallgatják, és a panaszt rögzítik.

Telefonon: 06-1-299-2050

E-mailben: info@e-print.hu

Levélben: 1196 Budapest, Zalaegerszeg utca 70.